back again... himpa!

yes då vart julovet slut och det är dags för skola igen! pepp? nej kan inte säga att jag är särskilt utvilad eller pepp på skola. Skulle bli kul o börja ny kurser som förhoppningsviss är roligare än de vi har nu^^ och så hoppas jag på bra betyg på kurserna jag haft förra terminen :D! dock är inte allt avslutat i kurserna än, vi kör sista veckan med gamla schemat denna vecka och sen är det

* ett prov idag i företagande
* Genetik gem prov
kvar sen är förhoppningsviss allt klart! och jag har klarat av HALVA gymnasiet :O känns lite sjukt faktiskt..
men nu ska jag skynda och fixa det sista och sen dra mot bussen och hoppas på ett icke buss kaos! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0