äkta?

vart tog allt vägen? allt vi hade bara försvann med en gång. Det finns fan inget som heter vänskap eller kärlek varar förevigt... det är så jävla kul när man bara får fixa allt själv hela tiden och ingen visar nått intresse tillbaks. Även fast du inte tror det så sårar det en hel jävla del... även fast du ser mig som stark och att du tror jag klarar vad som helst så sårar det. DU förstörde det vi hade. Det är ditt fel att det är som det är nu. Den dagen du visar att du vill ha min vänskap då kan jag försöka igen. Men tyvärr jag lägger ner detta jävla försökandet för jag orkar inte, jag orkar inte kämpa för nått när man inte får ett skit tillbaks.




Vad gör man när hela ens värld faller ihop samtidigt?
Vad gör man när inget hopp finns kvar?
Vad jag än gör som kommer jag stå lika trasig i slutet
Jag faller sakta sönder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0