week three!

inne på vecka 3 på parktiken nu och har bara två dagar kvar... vilket faktiskt är synd, för trivs jätte bra där jag är! bästa praktiken jag haft hitills i mitt liv! så blir tråkigt o lämna o gå tillbax till skolan ;(
men ska bli lite skönt men skola igen ialla fall..och få träffa alla mina brudar igen, NI ÄR GRYMT SAKNADE!<3
har lite plugg jag måste bli klar med innan skolan drar igång också..men det ska jag fixa ikväll:)
efter att ha solat solarium som jag ska iväg snart till;)o sen ska jag ta en varm lååååång dusch!
i helgen kommer äntligen max hit :D vi har försökt att träffas många gånger nu med alltid nått som gått snett så nu håller jag fan tummarna för att inget strular till sig! o att det jävla snö inte strular till något med tågen för honom!'


du förstår inte vad du förstör..
hur illa det än skada mig,
så betydde..
betyder det nått för mig..
det är en del av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0