vecka 2!

yes vecka nummer två på praktiken nu, o det rullar på :) känns som dagarna går rätt fort ialla fall vilket är skönt;D har inte direkt så mycket att berätta om praktiken gör mest samma grejs hela tiden... ^^ haha
imorrn hoppas jag på att kunna luncha med min älskade bella som också har praktik just nu:D skulle va trevlig to kunna slänga i sig en lunch med henne o snacka lite skit ;) <3
föresten så har ÄNTLIGEN min göteborgare max bokat biljetter till att komma till mig, så nästa helg den 26/11 klockan 17.53 kommer han ÄNTLIGEN stå på Linköpings resecentrum för att möta en glad och MYCKET nervös fie! :D
men ha det gött folket så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0