Jay smith, ja min nya kärlek...!

Ja nu skriver jag igen (A) men hittade en sån bra artikel jag vart fast vid som jag bara måste dela med mig av!
Detta med idol jag har alltid nästa följt det men inte haft nån favorit precis sådär nångång..
Men detta år har jag faktiskt riktigt fastnat för en! Och det är jay, tycker han är så äkta och han speglar så mycket av mig själv. Ja, jag vet det kanske är lite töntigt detta med att gilla idolsnubbar men men!
Jag ÄLSKAR människan och står för det! haha!
Hittade ialla fall en artikel och när jag berättar om sitt liv innan idol som jag fastnade i.
Läs gott folk!
http://www.expressen.se/noje/idol/1.2193081/jay-smiths-morka-hemligheter



Du får mig att inte ge upp
Jag önskar bara du kunde förstå
Förstå vad du betyder för mig.
Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0