Höstlov över och in på praktik!

Ja då va höstlovet över för några dagar sen.. ja jag vet jag SUGER på att uppdatera min blogg..men nu LOVAR jag att försöka hålla den igång om ni lovar att kommentera! ;)
Har ialla fall börja på praktiken nu :) ska bara där i 2,5 vecka till, vilket är rätt skönt för jag får sova till sju o slipper pendla HAPPYFACE :D! Praktiken är alltid lika spännande... igår smet en hund hur kopplet ..o idag då så smet en annan.. (Y) jag står dock bara för den första incidenten haha! Förutom det så har det snöat hela dagen och att gå ute med hundar fyra timmar är ingen hit då... sminket rann..jag vart genomblöt och frös ihjäl..MEN det kunde vart värre.. eller? Jo nu ska vi positiva ;D! Nu blir det att fixa lite för imorgon o sen tvn o sova :) o ska försöka uppdatera imorrn igen OM ni visar intresse ;)
Slänger in lite bilder från lovet o festerna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0